fredag 13. juli 2007

Zzzzzzzzzzz....

Man blir jammen trøtt av å være hos vetrinæren!
Har vært der hele dagen - minst! Men de fann ikke ut noe... :-S Var mange andre hunder og katter der, så jeg fikk sitte lenge å vente på min tur. Det gjorde jeg jo lett :) Tok godt emot alle nye pasienter jeg :) Logret og smisket for de når de kom - det satte de nok veldig stor pris på trur jeg :) Alle unntatt en av kattene, for den spyttet å freste til meg. Da ble jeg litt redd, og fann ut at jeg heller sku sitte mellom beina på mamma sånn for sikkerhetsskyld..
Jeg husker ikke så mye av det som skjedde inne hos vetrinæren egentlig.
Først så undersøkte de meg sånn vanlig og fann selvfølgelig ikke noe. Jeg er jo ikke syk akkurat.. Så fikk jeg en sprøyte, og hva som skjedde etter det vet jeg egentlig ikke.. Våknet opp noen timer senere, litt sår i halsen og helt groggy. Klarte ikke å gå skikkelig ens en gang! Ekkelt. Var veldig synd i meg da, så jeg måtte syte litt.. Men mamma sa at jeg hadde vært kjempeflink, og jeg fikk vafler når jeg kom på jobben til mamma. Prøvde og å leke litt med Maja som allerede var der (hun ble med pappa på jobb i morges når jeg og mamma dro til vetrinæren), men jeg var ikke helt våken, slik at det gikk egentlig ikke så bra.. La meg heller bare ned til å sove litt til jeg :)
Mamma sier at vetrinæren ikke fann noe i halsen min. De tok og rønkenbilde for å se hvis det var noe lenger ned (vetrinæren såg ikke så langt ned, bare i svalget og litt ned..) i halsen, men det var ikke det. Jeg hadde derimot hovne tonsiller (hva no det er for noe.. Høres ut som fisk!) og var litt rød, så fikk en kur antibiotika. Kanskje det bare er halsbetennelse jeg har.. Hvis jeg ikke har blitt bedre innen mandag så skal mamma ringe tilbake, og så får vi heller kjøre en tur til Tromsø sier hun. Der har de mulighet til å gjøre gastroskopi. Høres ikke artig ut spørr du meg.
Mens jeg låg å sov så tok de også bilder på mine hofter og albuer. Så om noen uker så får vi svar hvis jeg har HD eller AA. De tok visst nok mange bilder før de ble fornøyde. Blir spennende å få sett resultatet sier mamma. Jeg skjønner ikke helt vitsen jeg da men.. :)

Ingen kommentarer: