onsdag 25. juli 2007

Gode venner :)


Idag er siste dagen som Maja er her - hun er faktisk allerede dratt :(
Hennes familie kommer hjem faktisk om noen få minutter (hvis de ikke allerede er kommet hjem..) slik at jeg og mamma gikk kveldsturen nå nettopp og "leverte av" henne hjemme. Det blir veldig rart å ikke ha henne her lengre. Savner henne allerede jeg! :(


Mamma hadde med seg sin nye kamera ut i skogen idag. Hun har fått et nytt objektiv, slik at hun kan ta bilder av oss når vi er langt, langt borte :) Men jeg trur ikke helt at hun skjønner dette med å ta bilder enda. Hun tar masse bilder å så sletter hun mesteparten! Ja ja, noen bilder ble det jo igjen tilslutt da :)



Mamma roper på oss og vi kommer fort fort fort! Mine ører stikker opp bak Maja..


Hall0?! Man ser jo ikke noe bak dette lurvtrollet av en hund jo.. Hvor er mamma egentlig?!


Der er hun ja! Sikkrest å bare springe forbi Maja.. Kjappest frem får beste godbiten! :)


Jippi, snart forbi :) Maja ser noe intressant i skogen, så hun ble litt opptatt.. Bra for meg! :)



Gode venner - side ved side :) Håper at Maja snart kommer tilbake til oss på besøk igjen. Er kjempeartig når hun er her, enda hun har vært litt sur denne gangen. Men det var bare tils hun var ferdig med løpetiden, og mamma sier at jeg egentlig fortjente det siden jeg maser så mye.. Kanskje jeg gjør det. Men det er jo bare fordi at jeg er så glad i henne jo! :)

Ingen kommentarer: