søndag 1. juli 2007

Sliten..


Jeg holder på å dø.. Det var ingen som sa at dette var noe maratonkurs når jeg sa ja til å bli med assa!! Trur han instruktøren vår har som oppgave å pine oss mest mulig.. Sukk sier jeg bare.. Har gått minst 1000 spor idag! Og lydighet! At på til så er det ihvertfall 25 grader og bare sol ute.. Men mamma synes at jeg er flink likevel. Jeg går veldig fort i sporet synes mamma. Jeg å andre siden synes at mamma går alt for sakte.. Må jo slepe henne frem jo. Midt i sporet så ligger det en leke. Den bryr jeg meg ikke noe om. Mamma sier at det er sporslutt og at leken er belønningen min for at jeg går gjort jobben min, men hun lurer ikke meg. Jeg kjenner vel da enda at sporet hennes går videre jeg.. Mennesker assa!!:) Når vi sku trene lydighet så sku vi trene noe som Tor (treneren) kaller apport. Man sku holde i en pinne men man fikk ikke kaste, bite eller leke med den. Hvilken vits er det?! Jeg gadd ikke å drive på med det da.. Mamma sier vi må trene mere, men da må hun jammen finne en annen pinne som man faktisk kan leke med assa! Innkallingen gikk kjempebra. Da fikk jeg endelig leke!! Hurra!!:) tilsist så gikk vi litt linførighet. Det gikk og ganske bra sa mamma men jeg var veldig sliten da.. Hard dag for en liten labrador som meg.. Men jeg har heldigvis 2 andre kjekke labbiser i gruppa mi, og det hjelper jo på:)

Ingen kommentarer: