søndag 22. juli 2007

Treige mennesker!

Jeg skjønner ikke hvorfor mennesker skal måtte være så treige å få opp om morran assa!! Prøvde hardt og lenge hos både mamma, Benjamin og menneske-Maja, før endelig mamma stod opp.. Men det gjorde hun ikke før hunde-Maja hadde vært å sleiket henne i ansiktet og. DA fann hun ut at hun kanskje måtte stå opp likevel.. Treiga!!

Maja prøvde å vekke pappa og, men det burde hun ikke ha gjort.. Han liker ikke hunder som plutselig hopper opp i sengen og sleiker han i ansiktet. Spørr meg! Jeg har prøvd! Maaang en gang! Blir bare sur han og sender en fortere enn svint ned fra senga. Mamma kjeftet litt på han da, for hun syntes at han kunne jo være litt hyggelig når Maja for en gang sin skyld hoppet opp i sengen og ville vekke han.. Han dro bare teppe over hodet og fnøs han.. Pappa er litt rar til tider!

Ungene er kommet hjem igår etter å ha vært på ferie med demmers pappa i 2 uker. Maja skal reise på noe som kalles rideleir idag. Men hun kan ikke ha med Charlie for han halter.. Men hun får låne en annen hest, så hun gleder seg masse likevel. Er oppe på rommet sitt å pakker nå :) Benjamin og pappa skal dra til pappas hytta og fiske. Så jeg og mamma og hunde-Maja skal være alene hjemme hele neste uke. Mamma har lovet at vi skal gå masse turer da :) Vi skal og kjøre til Bjerkvik å trene på tirsdagen, så kanskje jeg treffer Santo, Siko og Kara igjen? Jeg og mamma har trent hver dag nå de siste dagene. Bare litt, sammen med Åse og Winnie og Bilbo. Det er gøy! :) Maja får og trent litt, men hun får mest trent på at ting ikke er så farlig (skramlete søppelbøtter feks). Det går fint :) Vi har vært ute å gått tur alle 4 (jeg, Maja, Winnie og Bilbo) de siste dagene og. Det er gøy, men mamma synes at vi er litt ulydige og at vi springer litt vel langt bort.. :) Ikke så lett å holde styr på 4 viltre hunder! :) Men vi har det jo kjempeartig! :) Bilbo er blitt 5 mnd nå, og han er større enn meg nå.. :-S Han og Winnie er Berner Sennen, så de er jo store da :) Og deilige! :)

Ingen kommentarer: