fredag 6. juli 2007

Da var det slutt!


Nå har vi hatt vår siste treningsøkt på dette kurset. Jeg synes i grunn at det er litt synd, for det er veldig artig..:) jeg har gått klasse D spor idag! Vi fikk godkjent alle sammen så nå er det bare lydighet og budføring igjen sier mamma, så er vi klar til å starte i konkurranse. Da kan man vinne mat. Det synes jeg er bra:) Jeg blir å vinne lett!! Er kjempeenkelt å gå spor. Man skal bare finne noen pinner-hvor vanskelig er det?! Ikke noe:) Mamma har og lært seg å gå spor nå. Mye flinkere enn når hun kom:) Vi har og gått lydighet idag. Mamma maser på at jeg må sitte helt tils hun skal rope meg inn. Jeg skjønner ikke hvorfor. Mye bedre å legge seg ned.. Er jo kjempevarmt ute! 28 grader når vi gikk spor, og enda varmere nede der vi trener lydighet.. Men vi får bade flere ganger pr dag så det er jo topp:) Jeg liker ikke Kara så veldig mye. Hun bråker sånn! Bjeffer på meg når jeg skal gå forbi. Igår så måtte jeg bare bjeffe tilbake. Prøvde først å dempe henne alt jeg kunne til og med med lek, men hun sluttet ikke så tilslutt så måtte jeg bare vise tennene og bjeffe tilbake. Hun må jo da enda skjønne at jeg blir redd når hun holder på sånn! Mamma sier at hun ikke når meg slik at jeg trenger ikke å være redd å gå forbi, men jeg er det likevel jeg. Synes at hun er kjempeskummel! Fast hun er grei av og til. Er verst når hennes mamma er i nærheten så jeg trur at hun passer på henne litt.. Men hun trenger jo ikke det! Jeg har jo min mamma jo.. Jeg har bestemt meg for at jeg ikke gidder å hverken se eller snakke mer med Kara på dette kurset. Santo er mye hyggeligere så holder meg til han jeg.. For ikke å snakke om Bamse, Trygg og Basil. De er fine gutter det:) Håper at vi treffer de igjen ved en annen annleding. Mamma sier at vi kanskje skal hit neste år igjen, jeg håper det jeg:)

Ingen kommentarer: