onsdag 11. juli 2007

Noen fler bilder fra kurset i Sulitjelma

Mamma syntes at vi sku legge ut noen fler bilder fra kurset, så her kommer de :)


Først et bilde på meg og mamma da.. Vi trener apport - jeg holder kjempefint og mamma sitter og koser med meg :) Deilig!! :)


Så hele laget vårt: Bamse med sin mamma Linda, Trygg med sin mamma Liv Sigrid, jeg og mamma og så tilsist Basil med sin mamma Torill.


Her er jo da vår instruktør Tor, Basils mamma Torill (trur jeg hun hette..:-S Ikke så lett å huske menneskenavn assa!!) og the man himself; Basil! :)

Her går jeg og mamma spor :) Før vi sku ut i skogen så lekte mamma med meg med en leke. Så sku jeg bare finne den. Enkelt egentlig! :)


Her er pene Trygg. Han var og flink til å gå spor. Han syntes ikke at lekene var så veldig artige da men... :) Synes han var kjempekjekk jeg!! :)


Til sist så har vi deilige Bamse med hans mamma Linda. Bamse var en skikkelig go'klomp! :)

Ingen kommentarer: