onsdag 11. juli 2007

Jeg har fått besøk!!

Har gledet meg i mange dager nå, og endelig er dagen her!
Maja - bestevenninna mi - er kommet på besøk :) Hun skal være her i 2 uker! Jippi!!! :) Nå skal vi ha det artig ja!! :) Det eneste som er litt dumt er at hun har løpetid akkurat nå.. Vi har nettopp vært og gått en times tur i skogen, men Maja er mest opptatt av å tisse overalt og markere.. Hun gidder nesten ikke leke med meg noe! :( Ok da.. Litt leker vi jo, men hun blir så fort lei! Jaja.. Får håpe at hun blir litt mer sitt vanlige jeg etter noen dager :) Hun har allerede hatt besøk av en gutt.. Men mamma sier at hun ikke får lov til å parre seg. Ikke nå i hvertfall. Hun skal ha hvalper senere enn gang, og da skal det være med en ordentlig pen gutt i samme rase. Skjønner ikke helt hvorfor jeg da men..

Ingen kommentarer: