tirsdag 3. juli 2007

Siko


Dette er peningen som jeg deler rom med:) men jeg har egentlig ikke sett han der.. Jeg trur at han er veldig beskjeden, for han ligger nesten bestandig i bilen.. Han sier at han trives best der. Men da får jeg jo bare hele soverommet for meg selv, så det gjør i grunn ikke noe:) Idag var jeg kjempeflink i lydighet sa mamma. Akkurat som om at jeg ikke bestandig er det?! Vi trente innkalling rett igjennom en flokk med mennesker og en hund. Det var kjempeenkelt! Jeg sprang rett til mamma og fikk pølse:) Mamma var innom butikken og kjøpte det bare til meg, så jeg tenkte at jeg sku va ekstra flink pga det. Mamma ble ihvertfall veldig fornøyd, og det ble jeg og:) Pølse er godt det!:) Vi trente også innkalling der jeg og Basil satt ved siden av hverandre, og mamma eller mammaen til Basil sku kalle inn. Det var og enkelt. Jeg husker jo navnet mitt.. Linførighet trente vi og, da var jeg superflink! Hadde nettopp badet da, så hadde masse energi:) Mamma skrøt masse at meg da, og jeg fikk både pølse og lek med ball:) Enda mer imponert ble mamma over fellesdekk som det visst nok så pent heter. Jeg har aldrig prøvd det tidligere men det var i grunn veldig enkelt:) Jeg og Basil sku bare ligge å slappe av ved siden av hverandre:) Og i denne varmen så er jo ikke akkurat det et problem for å si det slik..:) Vi lå også igjen når de gikk og glemte seg. Gadd ikke å stå opp jeg, for jeg var så slapp at all varme.. Men det virker ihvertfall som at mamma ble veldig fornøyd, for det ble masse pølse og kos når hun kom tilbake:)

Ingen kommentarer: