fredag 13. juli 2007

Host og hark!

Æsj... Jeg har noe i halsen! Får det ikke opp enda jeg har gått og hostet og harket hele igår.. :(
Mamma sier at hun skal ringe vetrinæren slik at de får undersøke meg. Jeg har vel sikkert noe som sitter der.. En liten flis kanskje? Er kanskje ikke så bra å spise pinner likevel :(
Sukk... Ikke får jeg mat heller på morran!! Holder jo på å sulte ihjel!! Mamma sier at jeg må vente med mat tils etter jeg har vært hos vetrinæren, i tilfelle de må søve meg for undersøkelsen.. Hvis jeg har spist, så blir jeg bare så kvalm da sier mamma. Kaster opp å greiier. Men hun har ikke helt tenkt på at det kanskje bare er bra?! Kan jo hende at den dumme tingen som sitter i halsen min forsvinner da... Jaja. Får vel bare sulte ihjel jeg da! Håper innerlig at vetrinæren finner ut hva det er som er i halsen min, for det er kjempeirriterendes!! Mamma sier at hvis de må søve meg for å rønke halsen, så får de bare rønke albuene og hoftene mine i en gang og, når jeg likeså sover. Og ikke har jeg blitt noe bedre med å sleike meg i rompa heller synes mamma, så skal sjekkes for det og.. :-S Mamma er litt redd at jeg har soppinfeksjon slik som Tricco (mammas systers gamle hund) har. Det er ikke så artig det sier hun.. Men men. Vi får vel høre hva vetrinæren sier :)

Ingen kommentarer: