mandag 23. juli 2007

Tjo hopp!

Ikveld har vi vært på vår andre agilitytrening :) Jeg fikk prøve å springe gjennom den pølsa igjen, og oppe over 3 hinder som stod i en bue. Det gikk kjempegreit. Hoppet som bare det jeg :) Mamma kastet bollen avgårde slik at den for i langgresset, men jeg fann den i en gang. Det som var litt dumt var at den var midt i masse brennessler, og jeg trur at jeg brendte meg litt på tunga når jeg plukket opp ballen.. :-S Var litt ubehagelig, så neste gang jeg måtte i langgresset for å finne ballen igjen, så plukket jeg den opp mye mer forsiktigere... Man vet jo aldrig assa!!

Fikk også prøve å hoppe gjennom et dekk :) Først så hoppet jeg gjennom et lita dekk. Det gikk kjempegreit. Så sku jeg prøve det som var høyere opp. Da sprang jeg likeså under :) Hvorfor hoppe igjennom det egentlig? Men mamma sa at jeg måtte igjennom, så etter litt styr (først med at jeg måtte opp med labbene på dekket, så at jeg måtte igjennom) så hoppet jeg no likeså igjennom det og. Hva gjør man ikke før litt godteri? :) Jeg jukset litt da, og brukte bakbeina på dekket når jeg hoppet igjennom, men mannen sa at det var greit. Det var lov å være borti dekket så.. :)

Ingen kommentarer: