mandag 16. juli 2007

Urettferdig!!


Maja får ligge i sofaen! Jeg får bare ligge på gulvet og se på jeg.. Pappa sier at det er fordi at jeg har legat i sengen i hele natt, og at Maja og fortjener litt ekstra kos.. Hmfr! Hun fikk jo nettopp nattmat! Fikk jeg det kanskje?! Nei, tenk. Jeg gjorde ikke det..:( Jeg fikk jo for så vidt være ute å leke litt alene med mamma da (hun gjemte noen av mine leker og så sku jeg finne de.. Ikke så veldig vanskelig spørr du meg..:)) og så fikk jeg jo for så vidt leverpostei, men det var jo med medisinen.. Jaja. Hun fortjener vel sikkert litt ekstra kos hun og da. Hun er jo tross alt borte fra sin familie da.. Jeg er forresten litt bedre i halsen idag:) så kanskje vi slipper å kjøre til tromsø imorgen:) Pappa har lovet at vi skal gå en laaang tur i skogen imorgen slik at vi får kost oss skikkelig. Bade å greiier sikkert. Gleder meg!:)

Ingen kommentarer: