søndag 1. juli 2007

Kveldstur


Siste turen for kvelden. Har legat å sovet som en stokk i bilen hele kvelden. Mamma påstår at hun har vært å sett til meg å til og med pekket på vinduet, men jeg hadde ikke våknet. Pøh! Jeg hadde vel enda merket det. Sååå trøtt var jeg jo ikke.. Våknet jo i en gang når hun åpnet bakluken! Litt groggy men..:) Jeg og mamma gikk oss en tur til et vann ikveld og. Jeg fikk endelig være løs og storkoset meg! Deilig å bade og springe litt villmann:) Er ikke så trøtt nå lenger nei:) Mamma har kjøpt noen nye, kjempegode godterier:) Fikk smake noen ikveld for å se hvis de ble godkjente. Det ble de:) Gjesp.. Nå skal vi komme oss iseng. Blir en like hard dag imorgen og sier mamma. Får da endelig håpe at hun husker å smørre matpakke til meg og da! Fikk bare noen få smakebiter av brødskiva til mamma idag.. Kjiping hæ?! Hun må jo enda huske på meg og.. Er jo tross alt jeg som jobber og sliter hele dagen! Men jeg trur at hun husker det.. Mamma er egentlig veldig snill assa.. Godnatt:)

Ingen kommentarer: