onsdag 19. mars 2008

Trening idag :-)

Idag har jeg og mamma og pappa vært å trent litt sammen med Luis og Faith, 2 bullmastiffer, og demmers eier Camilla. Det var veldig gøy :-) Vi trente litt, og lekte mest.. Jeg hadde en meget fin innkalling der jeg snudde meg 2 meter fremfor mamma og rygget hele veien på plass. Mamma holdt på å flire seg ihjel :-) Camilla spurte om det var det som ble kallet lukeparkering... :-) Jeg sku jo bare vise at jeg hadde bakpartskontroll...:-S

Her er no i hvertfall noen bilder fra dagen :-)
Mamma er veldig forelsket i bullmastiffer og sier at hun skal kjøpe en slik en gang.. Jeg kan ikke skjønne at hun kan ha tid til det da, for hun melder meg jo på alt mulig rart jo! Men men. Synes at de er veldig greie jeg og, å det hadde jo vært kjempegøy med en kompis da! :-)


Jeg og Luis :-)


Hallo! Du har jo anden min!?!


Få tilbake anden min!!


Er det din and Fanny? Så ta den da! :-)


Ha! Jeg tok den igjen!! Treige Fanny!! :-)


Hvis du skal være sånn, så gidder jeg ikke å leke sammen med deg!!


Det er min and assa..


Hmfr! Bare ha den du da. Jeg snuser no mye heller på noe kjempeinteressant her borte..


Faith (også kallet Fia) og henne og Luis mamma Camilla :-)

Ingen kommentarer: