søndag 16. mars 2008

Gjesp!

Er sliten etter dagen idag. Først så var jeg og mamma i stallet og styrte. Vi dro på en tur i skogen jeg, mamma og Charlie og Laila og Impala. Jeg måtte boffe litt åt noen folk på skuter. Charlie og Impala ble jo redde, slik at jeg måtte bare stille meg forran de og forsvare de litt. Noen må jo passe på de når de blir redde så.. Godt at de har meg, jeg har stemme til en Rottweiler av og til sier mamma!:-) Kanskje ikke helt typisk labrador, men jeg synes no at jeg bare må passe på de av og til.. Man vet jo aldrig!

Rett etter vi vært i stallen så dro vi på klikkerkurs.. Jeg prøvde i hvertfall litt idag, men mamma er ikke helt normal assa! Hun fikk trene på å gå litt alene, og det trur jeg virkelig at hun trenger!! Ellers så var jeg veldig flink på ligg og bli, noe jeg ikke vært tidligere denne uken når vi trent. Men tenkte jo at jeg måtte skjerpe meg med noe ihvertfall, slik at mamma fikk litt bedre selvtilitt, og kanskje da faktisk sluttet å være nervøs :-) Det virket kanskje litt, men hun er no fortsatt bra rar da.. :-)

Kvelden har jeg tilbrakt sammen med pappa i sofaen :-)
Mamma og pappa kjøpte en ny sofa, italiensk sofa, her for 1 mnd siden. Da var det slutt på å ligge i sofaen for meg sa de. Men de klarer ikke å motstå meg når jeg så pent legger hodet tungt på fanget og ser de dypt inn i øyene.. he he.. :-) Dessuten så sklir jeg så godt inn i sofaen, at etter en stund så merker de ikke at jeg er der lenger :-) Vi er nemmelig nesten omtrent samme farge jeg og sofaen :-)

Ingen kommentarer: