torsdag 20. mars 2008

Grillpølse - nam!

Idag har jeg og mamma og Charlie vært på tur i finværet :-)
Mamma pakket sekken ved ved, pølser, kakao og kjeks, + et par poser med høy til Charlie, og så dro vi avgårde :-)


Charlie måtte bære høyposene selv, noe han ikke hadde noe emot. Men mamma fann no ut at hun burde kjøpe ordentlig pakkeutstyr til han hvis vi skal på noen lengre turer.. :-S


Vi hadde rasteplassen brevet elven, og jeg har herved tatt årets første svømmetur! Mamma likte ikke akkurat at jeg badet, men jeg synes det var deilig jeg :-) Det kom et lita isflak flytendes ned elva som jeg bare MÅTTE hente så.. :-)


Her står jeg og ser etter ting som kom flytendes...


Mamma sa at jeg bare måtte holde meg ved kanten, så gjorde no mest det da :-)


Her er jeg og Charlie. Charlie har fått høyet sitt og står og mumser i seg det. Jeg har flere ganger prøvd å spise høy jeg og, men kan ikke akkurat si at det er så veldig godt.. :-S


Her ligger jeg å storkoser meg :-)


Etter lang venting så ble det endelig pølse! Jeg skjønner ikke helt vitsen hvorfor man skal grille den først da men.. Mamma sier at man skal det når man er på grille-pølse-tur, så jeg måtte no bare pent vente tils den ble ferdig :-)

Veldig deilig tur. Håper at vi gjør den igjen snart! :-)

1 kommentar:

Iris sa...

Det ser helt herlig ut :D