lørdag 22. november 2008

Ut på tur - aldri sur!

Mamma og pappa skal til Oslo på julebord i år, og jeg og Selma må da dra på hundepensjonat.. :-S Jeg liker meg ikke på hundepensjonat.. Har vært på det 2 ganger før, og det var kjempeslitsomt!! Jeg var rimelig stresset når mamma endelig kom å hentet meg assa.. Og nå skal jeg liksom måtte fare å bo på et slikt sted igjen!!

Så vi dro no. Mamma hadde ringt og spurt hvis vi fikk komme å hilse på først, for å se hvordan det var. Det var et nytt nyoppstartet hundepensjonat som jeg ikke har vært på før. Og det var kjempegreit! Jeg trur egentlig ikke at det var et hundepensjonat, for det var mer som en gård. Hester, kaniner, gris og mange andre hunder som jeg fikk lekt med :-) De som eide gården hadde to labradorer + en dansk svensk gårdshund, og jeg fikk hilse både på Misha (den ene labradoren) og den danske svenske gårdshunden. Den var bare en liten jupling til valp, så jeg måtte bromle litt til den. Men mamma sa at det var ikke lov - akkurat som om at jeg hadde tenkt å gjøre den noe egentlig.. Tss..

Misha var artig da. Det tok en stund før hun ville være med å leke, men etter litt overtaling så syntes hun at det var helt greit :-) Så hvis det skal være slik når man er på hundepensjonat, så kan jeg godt prøve det igjen assa! Vi fikk lov å være mye løse ute og får lange turer. Og hvor mye hestebæsj som man bare vil spise!! :-) Jeg var og sjekket ut hestene, men Charlie var ikke her. Han er jo ikke hos Laila heller lenger så lurer egentlig hvor han har tatt veien..

Så jeg og Selma skal no på hundepensjonat om litt over en uke. Jeg skal prøve å ikke stresse så mye denne gangen - vet jo at mamma kommer å henter meg igjen. Og så virket jo dette pensjonatet mye bedre enn det andre jeg har vært på, så det går helt sikkert fint. Men jeg kommer nok å savne mamma assa! Glad at Selma blir med ihvertfall så jeg slipper å være alene... :-)

Og vet du hva?!
Ikveld så plinget det på døren og når mamma åpnet så var Thea og Maja der!! Jippi!! :-) De kom no inn en stund og jeg trudde jo liksom da at vi sku leke. Jeg og Selma ble kjempeglad! :-) Men etter bittelitt lek - så sprang de rett frem til beinene våre for å gnage på de. Jeg trur ikke de har sånne dinosaurusbein hjemme som vi har, så de ville bare spise på de hele tiden.. Litt kjedelig, men jeg var no glad at de kom på besøk likevel jeg! :-)

Ingen kommentarer: