onsdag 12. november 2008

Mamma er blitt utfordret!

Mamma har fått en utfordring fra Iris til å svare på noen spørsmål, lage 10 nye spørsmål og så utfordre 3 nye personer. Her kommer svarene :-)

1. Natt eller dag?
Dag :-)
2. Ut på byen, eller hjemme med venner?
Hjemme med venner
3. Om du kunne spolt tilbake livet ditt, og endret et avgjørende valg du har tatt. Hva ville du endret?
Hm... Har egentlig ikke noe som jeg kunne ha endret trur jeg. Greit at ikke alle valg er så lure bestandig, men hvis jeg ikke hadde tatt de, så hadde jeg nok ikke vært der jeg er idag så... Nei, trur ikke jeg hadde endret noe :-)
4. Om du fikk en helaften med en person, hvem skulle det vært og hva skulle dere gjort?
Jeg vet ikke :-) Burde jo svare samboern, men å andre siden så hvis jeg virkelig kunne velge eller vrake... (samboern har jeg jo tilgang til hele tiden liksom..) Hm.. Trur kanskje jeg hadde valgt en eller annen virkelig god hundetrener, og så hadde vi trent hele kvelden :-) Masse teori, og masse praksis slik at jeg og Fanny fikk masse ny inspirasjon i treningen vår :-) Hadde det vært siste kvelden i mitt liv, så hadde jeg selvfølgelig valgt samboer, unger og hundene. Da hadde vi vært hjemme med god mat og bare koset oss.
5. Liker du best å gi eller få?
Det spørs hva saken gjelder :-) Men generelt så trur jeg (håper jeg..) at jeg er flink å gi. Men er jo ikke dummere enn at jeg synes det er helt greit å få og :-) Ja takk, begge deler! ;-)
6. Liker du best turer i skog eller fjell?
Skog
7. Hva kunne du ikke levd uten (bortsett fra luft)?
Mat og vann? (gu for et kjedelig svar..) Rent nøkternt sett så hadde jeg nok kunne levd uten det meste, men gud så trist det hadde blitt..
8. Favoritt-middag?
Hm.. noe med biff. Er veldig glad i biff!! :-) Nei forresten. Best er rensadel og hasselbakkspotet. Det er den beste middagen jeg kan få :-)
9. Diamant eller gråstein?
Som jeg skal få eller hva jeg er? Diamant :-) Annser vel kanskje ikke meg selv som en diamant da men... :-)
10. Tie eller tale?
Har nok vanskeligheter for å ti still alle ganger, så må vel si tale.. :-)

De 3 nye jeg utfordrer blir Eva-Liz, Hanne og Stian. Spørsmålene demmers blir:

1) Beste ting som skjedd deg ila denne uken?
2) Siste bok du lest?
3) Hvis du kunne reise hvor du ville i verden - hvor hadde du dratt da?
4) Hva foretrekker du - sommer, høst, vinter eller vår?
5) Hvilken musikk hører du helst på?
6) Hvis du hadde fått gitt en person en stor bukett blomster, hvem hadde du gitt den til og hvorfor?
7) Hva er det første du hadde gjort hvis du hadde vunnet 3 millioner kr?
8) Hvis du hadde fått valgt navnet ditt, hva hadde det da vært?
9) Hvis du hadde kunnet ønske deg en ting, hva hadde det da vært?
10) Favorittdessert?

1 kommentar:

Anonym sa...

Da har jeg tatt utfordringen, svarene ligger under mamma på Kiras blogg :-)