torsdag 14. august 2008

Endelig bilder fra da vi hentet Selma..

Mamma er treig assa. Jeg har prøvd å sagt til henne at vi kanskje bør legge ut noen bilder fra da vi hentet Selma, men nei da.. Hun har så mange andre ting for seg hele tiden. Hun har jo ferie sier hun...:-S Men her kommer no endelig noen bilder :-)


Hvem har sagt at ikke en labrador kan sitte på fanget? :-)


Dette var en av guttene som ble importert samtidig som Selma. Mamma syntes han var kjempefin... Jeg vet ikke helt jeg..:-S


Min lillesøster Selma :-)


Selma og jeg utenfor hytta.


Her er pappa, selma og jeg nede ved stranden på campingen vi bodde :-)


Vi bodde en natt på en hytte ved sjøen, og der var det litt gress i vannet som jeg selvfølgelig måtte smake på.


Sjøgress er kanskje egentlig ikke så veldig godt...:-S


Selma ble litt sliten av å springe i vannkanten :-)

Ingen kommentarer: