lørdag 30. august 2008

Blodsporsprøve - igjen!

Idag har vi vært på blodsporsprøve i Harstad. Mamma sa at jeg var helt elendig, og holdt på å bryte 2 ganger.. Men hun kunne jo selv prøve å gå der da!! Nesten ikke noe lukt i sporet, masse sauer over alt (og jeg er egentlig litt redd sauer.. :-S) samt ferske elgtråkk.. Og fann jeg ikke kløven kanskje? Hva så hvis jeg tok meg en liten dukkert i en myrhål?! Er ikke det lov da?? Var jammen sliten jeg da, så skal si deg at det var deilig å få svalke seg litt, og drikke litt vann... :-S

Jeg fikk no i hvertfall en 3 premie, noe mamma var overrasket over siden hun trudde jeg nullet. Dommeren sa og at jeg hadde godt potensial! Selvfølgelig har jeg det :-) Var bare litt vanskelig å holde fokusen der... :-S Det var 4 av 9 ekvipasjer som fikk 0 i premie, så det sier jo kanskje litt. Kun 1 hund fikk 1 premie, 2 fikk 2 premie og 2 fikk 3 premie.. Synes jeg var flink jeg! :-)

Mamma er uansett veldig fornøyd med dagen. Hun syntes det var kjempekoselig å gå prøve der, og snakke med masse kjenninger :-)

Og så har vi fått resultatene fra torsdagens blodsporsprøve!
Der fikk jeg 1 premie! :-) Men nå blir det ikke mer blodspor i år sier mamma - nå må vi begynne å konsentrere oss om menneskesporet igjen siden vi kanskje skal konkurrere i bruks i Tromsø 20 sept. Så i morra blir det ut å plukke pinner igjen - artig, artig!! :-)

Ingen kommentarer: