torsdag 14. august 2008

Flere bilder fra da vi hentet Selma

Vi stoppet flere ganger for å bade når vi var på tur hjem igjen - det var jo så varmt i bilen! En plass var kjempefin. Der var det sandstrand og brygge, og vi storkoset oss:-)


Jeg hopper ut fra bryggen i kjent stil :-)


Splash!


Jeg sku jo da liksom rulle meg i sanden, men det endte med at jeg rullet ned i vannet..:-S


Jeg fann også en pinne som jeg lekte masse med :-)




Etterhvert kom Selma og å ville være med på leken :-)








Rare lillesøstra mi..




Selma trur at hun skal kunne ta meg igjen, men ikke.. :-)


Trur at Selma er litt imponert over hvor langt ut jeg turte å svømme!


Selma liker seg best i grundt vann hun. Hun har svømt noen ganger, men det er mest pga uflaks :-)






Her springer vi omkapp på strandkanten :-) Gjett hvem som vant?


Så må vi hvile litt..


Selma er nok en dårlig taper, for resten av "stoppe-pausen" brukte hun til å øve å springe fort, fort ved vannkanten:-) Akkurat som om at hun noen gang kommer til å bli kjapp nok til å springe ifra meg..

2 kommentarer:

Iris sa...

Herlig! Ser ut som de kommer godt over ens også :)

Anonym sa...

Hej,hoppas Selma mår bra.Nu har vi en hemsida också. mvh.Lasse o Sanna.http://vovve.net/RainbowWarriors/