torsdag 31. juli 2008

Dinosaurbein!!

Jeg har fått bein idag!! Dinosaurbein!! Minst!!
Kjempedigert!! Mye større enn de andre jeg noen gang har hatt!!
Føles det no ut som i hvertfall :-)



Selma har også fått et bein :-)
Mye mindre enn mitt.. he he.. Mamma sier at det er fordi at hun lettere skal kunne spise av det. Selma er litt missunnerlig trur jeg. Fordi hun prøver å spise på enden av mitt bein. Det får hun ikke. Ikke enda ihvertfall. Nå er det jo masse godt på det :-) Kanskje hun får spist litt mer når jeg ikke vil ha mere..



Mamma sier at det ser ut som en kirkegård her hjemme.
Vi har nå 5-6 store bein som vi kan gnage på :-)
Mamma synes at det er viktig at vi har flere slik at vi ikke trenger å krangle om de. Selma prøvde å ta mitt store bein - prøvde å stirre meg ut - men jeg brydde meg ikke noe. Jeg vet jo at mamma og pappa kommer og tar henne bort hvis hun blir for trollet :-)

Ingen kommentarer: