søndag 24. august 2008

Første LP-konkurransen unnagjort!

Idag har vi vært på Lp konkurranse i Tromsø - vår første LP konkurranse! Vi hadde jo egentlig meldt på på Leknes og, men da begynte jeg å løpe, så det ble ikke noe av. Men idag! Grytidlig vekket mamma meg for å gå tur! Trur aldri vi har gått tur så tidlig noen gang.. Klokken var jo såvidt 0600! Men en 25 min tur ble det no i hvertfall, slik at mamma var sikker på at jeg hadde tisset og bæsjet sånn at jeg ikke plutselig kom til å gjøre det inne på banen.

Så bar det avgårde til Tromsø. Konkurransen startet kl 0900, og gjett om mamma var nervøs! Når hun blir nervøs så demper jeg.. Jeg trur ikke at det hjelper, for hun blir ikke mindre nervøs, men demper likevel jeg. Går så sakte som mulig. Ser bort. Gjesper. Sleiker meg litt rundt munnen.. Mamma er tullet på konkurranser assa.. :-S

Men men. Vi fikk nok vist nok mange poeng til opprykk ihvertfall, enda det var så vidt :-) Mamma var ganske fornøyd med alle momentene unntatt fri ved fot, der jeg hang etter masse... Men jeg sku jo bare prøve å roe henne ned litt jo! Hun skjønner jo ikke noe jo... :-S

Dommer var Arild Djupvik, og poengene ble som følgende:
Tannvisning: 10
Fellesdekk: 9,5 (setter meg opp i en gang når mamma kommer opp ved siden min.. Man skal visst nok vente, men det bryr jeg meg ikke noe om :-))
Lineførighet: 8 (snill dommer mener mamma. Jeg henger litt etter noen ganger, men i stort sett går jeg passe ok)
Fri ved fot: 6 (her henger jeg etter masse. Mamma må bruke noen ekstra kommandoer for å få meg til å følge etter. Masa.)
Dekk fra holt: 9 (litt treig i neddekket)
Innkalling: 9 (kunne kanskje ha sprunget litt fortere mener de.. Og ok. Var kanskje ikke det kjappeste jeg har sprunget i mitt liv men..)
Stå under marsj: 8 (går ca 3/4 lengd)
Fritt hopp over hinder: 9 (hang litt etter akkurat på slutten)
Helhetsintrykk: 8 (dommeren sa no 8,5 men på kritikkskjema står det 8:-)
Totalt: 164,5p

Premie fikk vi.
1 plass og 1 premie, samt sølvmerket. Stilig rosett og enda en pokal til hylla :-)
Dessuten så fikk jeg rå kjøttdeig som frokost - nam!!


Litt lei..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Fanny
Jeg synes du var kjempe flink:)
Boff fra en førtids pensjonert Loke:(

Iris sa...

Ikke dårlig å ta sølvmerket FØR bronsemerket :-D
Stå på, dere er så flinke atte!

-Yvonne- sa...

Grattis så masse! Dåkker e flink...og tøff!!!