torsdag 11. september 2008

Lydighetskonkurranse..

Mamma er så rar assa!!
Jeg nekter herved å gå noen fler konkurranser før hun skjerper seg!!
Faktisk så prøvde jeg å nekte nå sist konkurranse og. Når hun gikk avgårde, så satt jeg bare igjen. Hun kan gå selv assa!! Jeg gidder ikke når hun oppfører seg sånn!!?!?

Tannvisningen var jeg jo grei på da - 10p.
Samme med fellesdekk. Låg kjempepent - 10p.
Lineførighet. Tja. Prøvde i hvertfall litt, og fikk 8,5p
Fri ved fot. Nå synes jeg altså at mamma må begynne å skjerpe seg. Jeg skjønner ikke helt hva hun holder på med, og vi får 7,5p.
Dekk fra holt. 0p. Som sagt. Jeg gidder ikke mer! Når hun oppfører seg så rart, så blir jeg bare igjen assa!! Satt så pent å ventet - gjett om mamma ble overrasket når hun stopper for å legge meg ned, og så ser at jeg sitter igjen der vi startet :-)
Stå under marsj - 8,5p (trur jeg). Dommeren mener at jeg har en flott stå, men at jeg hang litt vel mye etter ellers.. Bomba... :-S
Inkalling - mamma måtte rope 2 ganger før jeg kom, så 7,5p.
Hopp over hinder. Siste momentet og jeg er faktisk rimelig lei av at mamma oppfører seg så rart assa!! 3 ganger måtte hun kommandere på plass før jeg kom, og ikke gikk jeg noe bra etter hinderet heller, så 0p der og.

Håper at mamma har lært seg til neste gang da!!
Noe må jeg jo tydeligvis gjøre når hun er slik som hun er når vi skal konkurrere... Så planen min er å ikke gjøre noe, så lenge som om at mamma oppfører så rart hele tiden. Sku ønske hun oppførte seg på konkurranser som hun faktisk oppfører seg på trening. Tru hvor flinke vi hadde vært da! :-)

Ingen kommentarer: