lørdag 28. juni 2008

Midsommar!!

Vi var jo hjemme i Sverige en tur nå helgen før sankt hans. I Sverige så ferier man midsommar, og mamma tok noen få bilder som hun tenkte hun sku vise. Ikke et eneste bilde av meg da men.. :-S




Her er Kalle :-)
Han er kjempeartig, og vi har det kjempe kjempe gøy sammen!!
Kalle er en Engelsk Springer Spaniel, men av jakttype, slik at han ser egentlig ikke ut som en eng. springer spaniel.. Det synes ihvertfall ikke mamma. Jeg vet ikke hva en eng. springer spaniel er jeg. Jeg trudde en hund var en hund, og jeg synes at Kalle er kjempepen!!



Dette er Jakob - Benjamin og Majas kusin (søskenbarn heter det visst nok på norsk..) - og Benjamin. De storkoser seg sammen, og de var jammen flink til å fiske fisk til meg og Kalle! På bildet så driver de på å spiller et spill da men...



Dette er Kevin. Kevin er Benjamin og Majas yngste kusin - han er bare litt over året. Jeg synes i grunn at han er ganske grei, og jeg prøver å vise hvor snill jeg er når han kommer krypende. Av og til kan det hende at jeg eller Kalle springer han ned da. Han er ikke så flink å gå enda.. Han går litt, og bruker gjerne halen min til å dra seg opp på føtene. Jeg skjønner jo at han er litt liten, slik at han får no lov til det. Heldigvis så passer mamma på da, slik at han ikke blir alt for vill. Da tar hun han bort slik at jeg får være i fred :-) Men han er snill assa!! Alle unger er snille. De slenger masse mat på gulvet når de spiser, og det synes jeg er veldig hyggelig! Fint at noen også tenker på oss hunder under middagen :-)



Her er Kevin med hans pappa (mammas lillebror) David og hans mamma Karin.
De er veldig snille de med. Men David mente at jeg var litt tjukk.. Kan ikke skjønne hvorfor... :-S



Til slutt et midsommerbilde av Kevin og Maja :-)
Kransene er jukseblomster, men de er jo søte likevel :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Its ok if the appearance of your blog is not good. The important thing is the topic or the content of your blog.

Anonym sa...

Ja nå er vi spent på åssen det har gått i helga med Fa'n:):)