torsdag 2. april 2009

Snart påske!

Uff, mamma er så treig for tiden.. Skriver jo aldri noe jo!
Ikke for at vi egentlig gjør så mye heller, men noe gjør vi jo :-)
Vi går jo for eksempel lange turer sammen med gode venninner, er på trening, koser oss i sofaen og spiser pølse både ny og ne.. Men ingenting gidder mamma å fortelle om. Hmfr!

Vi har forresten fått de vakre bildene fra fotograferingen nå, så her kommer no de :-) Mamma måtte no legge inn bildene på Selma og, og det er vel greit det. Hun er jo litt søt da, snorkefrøken.. Og faktisk ganske pen og hvis man skal se på bildene! :-) Flink fotograf er Svein på c3foto - absolutt anbefalt fotograf fra mamma! :-)


















Sa jeg forresten at vi skal ta med oss Kalle hjem nå i påska?? Kalle er kjæresten min, en engelsk springer spaniel av jakttyp og egentlig hunden til mammas bror. Han skal bo hos oss tils mamma finner et nytt hjem til han. Jeg synes no at han kunne bo hos oss for altid jeg da men.. :-S Gleder meg no til å treffe han i påska, og til å få ha han på besøk en stund! :-) Håper det blir lenge!! :-)

1 kommentar:

Hanne, Kira og Ken sa...

Steike kor fin dåkker e, både du og Selma :-) God påske forresten.