torsdag 12. mars 2009

Hos fotograf! :-)

Både lørdagen og søndagen var jeg og Selma + en hel gjeng andre hunder og fikk tatt bilde hos fotografen! :-) Man trenger visst nok det av og til sier mamma, og jammen ble ikke bildene fine! :-)


På lørdagen så var det bare jeg, Selma, Maja og Thea som var fotomodeller. Kennel Dogdiggers på sitt beste! :-) De bildende finner du her. Mamma har plukket ut 8 bilder på meg og Selma, så får vi se hvis hun klarer å få ned antallet eller ikke.. Jeg regner jo da med å få en hedersplass i stua! :-)

Søndagen så var også andre hunder fra Bardu Hund der, og da fikk jeg og Selma tatt bilder sammen med Benjamin og Maja. Mamma har bestilt 5 av de, så regner med at hun er fornøyd.. :-) De bildene finner du her.

2 kommentarer:

Iris sa...

Der var noen herlige bilder både av Fanny og Selma, der uttrykkene deres kommer riktigt frem :)

Anonym sa...

Det var fine bilder, nudelige Labbisøyne! :)