søndag 19. april 2009

Hotelltur er digg!

I helga har jeg, Selma, Kalle, mamma og pappa vært i Harstad! Vi har legat på hotell hele helgen, og det er bra morsomt det! Hunder overalt som man kan hilse på (hvis ikke mamma hadde vært så streng da å sagt at det ikke er lov..:-S), og masse morsomme lukter overalt!

Lørdagen så fikk jeg mest sitte i bilen. Mamma hjalp til på utstllingen og var skriver (hva no det betyr..) og pappa stilte ut Selma. Etter pappa var ferdig med det så fikk jeg og Kalle ta oss noen runder ut å snuse og se på alle hunder, men i stort sett så var vi i bilen.

Idag fikk jeg endelig være ute :-) Og for et vær!! Det var blåst og snø og jeg hørte nesten ikke i det hele tatt hva mamma sa assa!! Og trur du ikke at vi sku konkurrere i tilegg?! Jeg og mamma - for første gang i klasse 2. Og det i forrykende snøstorm! Det blåste faktisk så mye at jeg under en øvelse fikk en plank i meg, hvilket kanskje sier litt... Var under avstandskommanderingen som det skjedde. Her ligger jeg pent og pyntelig og venter på at mamma skal si noe, og så kommer det plutselig 3 plank flyvende hvor av en far rett i meg!?!? Hmfr!! Men det gikk bra da, og jeg syntes at det var morsomt læll :-) Spesielt når mamma plutselig kastet apporten, for den liker jeg! :-) Mamma har skrevet mer om hvordan konkurransen gikk på min treningslogg, sånn i tilfelle noen vil lese mer om den.

Nå er vi hjemme igjen, og som man bruker å si: Borte bra, men hjemme best...

Ingen kommentarer: