fredag 19. desember 2008

Æsj..

Jeg er ikke helt i form om dagen assa :-S
Spydde masse her natt til onsdag (hele sengen min var full av gult slim.. Hadde først vært på kontoret og spydd opp all maten der nemmelig), og er enda ikke i form. Vi var på trening idag men jeg synes ikke at det var så artig assa.. Gadd ikke å gjøre så mye - eller, jeg gjorde det jo da (grei som jeg er) men kan ikke si at jeg syntes at det var så morsomt. Så det var ikke akkurat med største iver og glede det ble gjort..:-S

Når vi kom hjem så fikk vi middag, men jeg gadd ikke å spise opp alt. Selma spiste litt av min mat, men halvparten ble igjen. Gadd ikke å spise så mye i morges heller - og jeg er labrador assa!! Er noe herk å ikke være i form... :-S Æsj! sier jeg bare! :-(

Sku ønske at mamma kunne vært hjemme med syk hund (hun bruker jo være hjemme med syke barn når Benjamin eller Maja er syk..), men det er vist nok ikke lov. Heldigvis så er det juleferie snart (mamma og pappas siste dag på jobb idag), så da får vi 2 uker sammen! :-)

Ingen kommentarer: