mandag 29. desember 2008

Bilder fra jula

Mamma og Maja fikk tatt noen bilder på julaften, så her kommer de :-) Ikke alle er av oss vakre hunder, men mamma har jo liksom en menneskefamilie i tilegg så.. Må vel bli noen bilder av de og tenker jeg :-)

Først noen av lille rampungen Kevin. Jeg må jo si, tross at jeg ikke liker små barn egentlig, så er han i grunn ganske grei. I stort sett så lar han oss hunder være i fred, og det er ihvertfall aldri noen sure miner fra han, det er da sikkert å vist :-)








Sjarmøren Kevin :-)


Mammas bror David og hans forlovede Karin. De er foreldre til Kevin og venter sitt andre barn i august, så Kevin skal bli storebror! :-)


Juletre med alle pakker :-)


Sofakos. Benjamin, Jakob, Levis, Mormor, David og Karin


Mammas pappa Hans (eller morfar som Benjamin og Maja kaller han) steker kjøttboller til julbordet.


Mammas mamma Barbro (eller mormor da..) tenner ljusene. Gule lys. Jula varer vist nok helt til påska så :-) Benjamin og Jakob sitter og ser på og mammas syster Sophia står i bakgrunnen og ordner med egg.


Benjamin og Jakob henter mat.


Jakob og Benjamin med morbror David i bakgrunnen.


David henter mat. Mormor og Benjamin venter på tur.


God og mett etter mat. Pappa, Maja og mamma :-)


Morfar


Maja og Karin


Maja og meg :-) Se så fin rød sløyfe jeg hadde på meg da? Jeg e veldig stilig i rødt assa.. :-) Benjamin og Jakob koser seg i sofaen med Levis.


Maja:-)


Levis ser på pappa og lurer på hvis han kan få noen godt. I bakgrunnen sitter moster Sophia.


Nesten alle hunder.. Levis, Tolstoy, Selma og Kalle


Jeg må bare gå å sjekke slik at Selma trollunge oppfører seg. Hun er litt bitch til tider. Bokstavelig talt! :-)

Ingen kommentarer: