søndag 14. desember 2008

Deilig temperatur ute!

Etter dager med kallvær (synes ihvertfall Selma.. jeg bryr meg egentlig fint lite :-), så er det endelig litt mindre kaldt ute. Både i går og idag har vi gått langtur - idag har jeg faktisk gått to! :-) Først så gikk jeg, selma, mamma og pappa godt over en times tur på A10, og så gikk jeg, Selma, mamma, Maja, Thea og Tone en tur nede ved Barduelva :-) Kjempedeilig!! Jammen fikk vi ikke trent litt og, enda mamma kanskje ikke helt var helt fornøyd.. Jeg var kjempefornøyd jeg - fikk jo både levergodbiter og ball, så syntes det var helt topp!! Mamma lurer på hvis hun skal begynne å skrive treningsloggen vår her på bloggen istedet for i boka si.. Pappa er veldig flink å skrive hva han og Selma gjør så..

Men her noen bilder fra dagens første tur! :-)


Jeg liker å rulle meg i snø assa.. :-)





Selma hoppet så høyt etter grankvisten at hun datt ned baklengs.. :-S




Det var en deilig tur der jeg og Selma fikk lekt masse!! :-)
Turen med Maja, Thea og Tone var deilig den med - jeg kan gjerne gå både 2 og 3 turer pr dag assa - ikke noe problem det! Spesielt ikke når jeg får kose meg med å leke sammen med venninnene mine! :-)

Ingen kommentarer: