søndag 6. juli 2008

Treningskonkurranse - budføring

Siste dagen så hadde vi treningskonkurranse, og jeg fikk totalt 212 p. Dvs nok til godkjent, men ikke nok til opprykk :-) Ikke for at det akkurat var forventet heller da.. :-)

Først så gikk vi spor.
Det gikk veldig greit synes jeg - jeg misset en pinne på midten, men det er fordi jeg gikk for fort sa dommeren. Mamma må dermed lære seg å bremse meg mere... Jeg fikk 7 i karakter på sporet, dvs 49p. Fikk trekk for at jeg manglet en pinne + stor fart. Hmfr! Stor fart du liksom!! Hadde jeg sluppet å ha mamma hengendes etter, så sku jeg vel vise de stor fart!!

Så var det budføring.
Der var jeg kjempeflink, og sprang ut nesten i en gang! Mamma prøvde først kun med kommando "Gi bud" men det kan jeg ikke enda, men når hun så pekte med hånden i tilegg, så skjønte jeg i en gang hva jeg sku gjøre, og sprang fort fort bort til Viggo! :-) 8 i karakter, dvs 16p. Fikk trekk for dobbel kommando.
Total poeng i spesialøvelse: 65p


Mamma gjør seg klar mens jeg sitter å venter..


Når mamma viser med handen i tilegg, så skjønner jeg at det er budføring jeg skal gjøre og stikker avgårde..


Springer fort til Viggo..


.. runder han for å komme på plass...


..klar til å springe tilbake til mamma..


.. og full fart ut!


Jeg kommer mamma!!


..nesten fremme..


..og tilbake på plass igjen. Var jeg ikke flink?!?! :-)

Ingen kommentarer: