lørdag 26. juli 2008

Jeg har fått en lillesøster!!

Etter flere dager i bilen så kom vi endelig frem til en plass der den nye lillesøstra mi sku være. Men trur du jeg fikk treffe henne da??! Nei da. Jeg måtte pent sitte i bilen enda et par timer, mens mamma og pappa da gikk for å se på vidunderet. Vidunder og vidunder spørr du meg.. Jeg er jammen ikke sikker på hva hun er for noe.. Mamma sier at det er en hund, men jammen ser hun rar ut assa!! og snorker som en gris gjør hun.. :-S



Ja ja.
Det ble i hvertfall Selma som ble den nye lillesøstra mi :-) Hun hette egentlig Emma, men siden mamma heter Emma, så heter hun nå Selma :-)
Hun er i stort sett ganske grei. Jeg skjønner ikke helt hvis hun er sint eller hvis hun bare er glad når vi leker, for hun høres jo ut som om hun knurrer hele tiden jo :-S Ikke kan hun bjeffe ordentlig heller, og når hun gneldrer så høres hun ut som en apekatt.. Men hun er jo tross alt lillesøstra mi da, så får vel bare late som om at jeg liker henne likevel :-) Hun bruker å prøve å komme å ligge sammen med meg av og til. Det er jeg ikke så veldig sikker på at jeg vill bestandig, slik at av og til så må jeg bare knurre litt slik at hun holder seg unna. Hun bryr seg ikke så veldig mye om det, men legger seg nå litt ved siden av istedet for oppå meg da. Heldigvis.



Og vet du hva!?! Hun er jammen ikke lite frekk heller!!
Tenk. Her har jeg jo da hatt mamma og pappa helt for meg selv i hele 2 år, men nå prøver hun av og til å jage meg bort fra de?! Har du hørt på makan! Det er jo min mamma og pappa jo!! Og så skal hun jage MEG bort liksom?!?! Hun gjør det mest når jeg er veldig glad og skal runnsleike mamma og pappa, men likevel?? Kanskje hun ikke skjønner at jeg bare er veldig glade i de? Kanskje hun trur at jeg skal spise de opp?? Heldigvis så skjønner mamma og pappa at man ikke kan oppføre seg sånn, så når hun gjør det så skyver de henne unna, og så får jeg masse kos. Da blir hun litt lei seg, og setter seg å ser på oss. Så får hun komme igjen når hun oppfører seg. Det gjør hun ganske kjappt. For hun er veldig glad i folk assa. Det er pappa og hun som skal trene mest, slik at jeg får no ihvertfall mamma for meg selv når vi trener. Og godt er no det!



Men jeg trur det blir bra assa.
Mamma sier at vi kommer å bli bestevenner om en stund så jeg må jo bare tru henne da. Og hun er jo veldig artig til tider da.. Litt søt, enda hun ser ut som en gris :-)

Ingen kommentarer: