torsdag 28. februar 2008

Mamma blir valpesyk..

Gjett om mamma blir valpesyk når hun sitter å ser på bilder av den mest deilige valpen som noen gang har eksistert!? Skjønner henne godt jeg.. :-) Mamma har faktisk snakket en god stund nå om at hun kanskje skal kjøpe en søster til meg, slik at jeg får noen å herje med. Men hun er litt ubesluttsom - kanskje hun venter et år til å heller setter et kull på meg og så beholder en der. Vi må vente å si sier hun - det spørs hvor langt vi kommer med treningen i år, og hvis vi kommer oss ut i konkurranser slik som planen er.

Mamma har forresten meldt oss på i rekruttlaget til NBF. Det betyr at jeg skal lære mere bruks nå, og begynne å konkurrere i det. Det betyr også at jeg skal på brukshundskurs i år igjen - gleder meg allerede!! :-)

Men nå noen fler bilder fra valpetiden min :-)
2,5 mnd gammel så dro vi på bilferie. Da bodde vi i telt, og jeg fikk sove ilag med allesammen! :-)





Gjett om jeg koset meg? Og gjett om mamma sov veldig lett hele natten siden hun var så redd at jeg sku tisse på teppene/soveposene?? Hmfr! Det er jo greit at jeg bare var 2,5 mnd gammel, men herregud.. Jeg vet jo vel da enda at man ikke tisser der man sover?!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Kom over sida di inne på Bardu Hund sin side. Fanny e en flott labbis! Kjenner noen som nettopp har henta ei mørk brun tispe fra Finnmark en el ainna plass.. Så hesten din sin side også. Æ har hatt hest i Tromsø før, kjenne Sissel og har såvidt hils på Laila for maaaaasse år sia. Har sett føllet til Fonta, utrolig nydelig! Og svær.. (i september) Håpe det går bra med dem! Virke som om dokker e en kjempegjeng i hundeklubben! Bare stå på videre! P.S. Ta med dæ en gjeng og kom på ag-trening hos mæ en lørdag el søndag! Hilsen Gøril, Senja Hundeklubb