onsdag 27. februar 2008

Bilder fra agilitykurset

Det var jo det ja - mamma har jo lovet at hun sku legge opp noen bilder fra agilitykurset, så her kommer de :-) Det ligger masse bilder på alle oss under fotoalbum på http://www.barduhund.com/, så hvis du har lyst til å se flere, bare gå inn der :-)


Her holder mamma på å åpne posen med pølsebiter. Jeg følger selvfølgelig spent med...

Jeg inne på pauserommet :-)

Her er min gruppe. Fra venstre Bjarmi med eier Hilde Liv, Jeg med instruktør Geir (mamma var fotograf..), Mira med eier Else, Thea med eier Harald (og Tone), Maja med eier Tone (og Harald..) og tilsist Bilbo med eier Åse.


Her er jeg på tur opp og over bommen - fullfart så ørene flagrer! :-)


Meget grasiøst *host* hopp over lengdehoppet.

Jeg på vippa. Mamma var så treig (de stod bare å snakket..) så jeg gikk no bare selv jeg :-) Har jo gått den før, så er ikke redd den lenger :-) Var veldig skummel i begynnelsen..

Etter kursets slutt så fikk mamma diplom og jeg fikk en pose med godteri! :-)
Instruktør var Geir Framnæs fra Narvik, og han og hans hund Felix bodde hos meg hele helgen - gøy med besøk! :-)

Ingen kommentarer: