lørdag 16. februar 2008

Jeg er på agilitykurs!

I helgen så er det agilitykurs og jeg og mamma er selvfølgelig med :-)
Det er nybegynnerkurs, og idag så har vi lært litt om å sirkeltrening, start og hopp over hinder i bue. Nye Troms var også der og laget en reportasje, så det blir spennende å se hvis jeg blir i avisen da! :-) Hun tok ihvertfall endel bilder så.. jeg er jo dessuten så pen at hun er jo nesten bare nødt til å bruke noe bilde av meg da.. Det sku komme i avisen på tirsdag, så regner med at mamma kjøper den da :-) Jeg var jo forresten i avisen tidligere i uken og. Det var iforbindelse med opprettelse av Bardu Hund. Kjempestilig bilde av meg, Maja, Thea og Fia! :-) Jeg begynner jo å bli skikkelig kjendis!! :-)

Men så var det agility da.. Det er egentlig veldig artig, og jeg håper at det blir like artig imorra :-) Jeg fikk jo da lov til å kjøre litt gjennom tunnelen, pølsa, dekket og over vippa, slik at hun journalisten sku få se litt forskjellige hinder. Felix gjorde også det. Han er kanskje litt flinkere enn meg, men han har jo tross alt vært med på NM i 2007 da! Felix bor forresten hos meg i helgen siden hans pappa er instruktøren. Så de bor hos oss begge to - artig :-)

Jeg er ganske sliten idag. Blir i grunn det av å springe så mye, og att på til når det er så mange nye inntrykk.. Så det skal bli godt å sove i natt!! :-)

Ingen kommentarer: