søndag 19. oktober 2008

Utstilling i helgen :-)

I helga har vi vært i Tromsø. Skal jammen si deg at det var mange hunder der! :-)
Vi var på utstilling. Jeg har vært det tidligere, men tydeligvis syntes mamma at det var dags med ny bedømmelse, for vi pakket bilen full og dro avgårde fredagskveld til Tromsø. Vi bodde på hotell - meget fint. Mamma, pappa, jeg og Selma hadde et rom, mens Benjamin og Maja fikk et eget. Heldigvis så var det dør mellom de to rommene, så vi gikk mellom akkurat som vi selv ville :-) Litt dumt at hunder ikke kan ligge i sofa eller seng når man er på hotell da men.. :-S Vi måtte pent ligge på gulvet, men mamma hadde tatt med seg teppet vårt samt at pappa (bestandig) slenger klærne sine på gulvet, så det gikk greit likevel.. :-)

Jeg er faktisk meget fornøyd med mamma etter helgen assa! Hun var ikke så nervøs, uten oppførte seg helt normalt, slik at jeg kunne faktisk få gå normalt jeg og! :-) Hun var meget stolt over seg selv assa! :-) Jeg fikk 2 premie på lørdagen, og 1 premie på søndagen. Men det var bra sier mamma, og så synes hun at jeg er best uansett, så det har ikke noe å si egentlig..



Selma var også på sin første utstilling, og fikk 1 premie m HP og kom nr 2 på lørdagen. Søndagen fikk hun 1 premie og kom da og som nr 2. Hvem kunne ane at hun faktisk er så pen den lille grisungen?! :-) Selma var veldig sliten på søndagen når hun sku inn i ringen, noe jeg skjønner godt. Hun har jo aldri vært på noe slikt tidligere, og dessuten så satt hun jo hele tiden å såg på alle som gikk forbi! Jeg legger meg bare å sover jeg :-) Vi fikk ligge i samme bur, og det trur jeg var bra, for Selma var litt redd å bli forlatt første dagen.. Jeg har jo vært med om dette før, så jeg vet at buret mitt er trygt, og at mamma bestandig kommer tilbake til meg, men Selma skjønte ikke helt det, så hun var litt redd den første timen på lørdagen enda mamma, pappa, Benjamin og Maja faktisk bare satt rett utenfor buret på stolene sine. Men det gikk fort over, og nå trur jeg nesten at hun liker buret like godt som jeg :-) Synes det er fint med bur jeg! Trygt og godt! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Emma og Selma.
Takk for hilsen i gjesteboka! Det var hyggelig å møte dere i Tromsø. Vi kom ikke hjem før halv to i natt, så i dag har vi vært slitne. Bolette var overlykkelig for å komme hjem igjen og ville bare være ute i natt:-) Hun var også kjempesliten på søndag men fikk Hp hun også. Tror vi nøyer oss med ei utstilling neste gang, to blir litt for mye. Kanskje vi møtes i april?
Hilsen Bolette og Rita.