lørdag 20. september 2008

Noen bilder fra dagens tur :-)

Mamma fann ut at hun sku ha med seg kameraen idag når vi gikk tur. Er nydelig høstvær ute, og vi storkoset oss allesammen :-) Kanskje mest jeg da, siden pappa kastet masse ball til meg i skogen, og mamma kastet ball i vannet :-)


Ikke rart mamma synes jeg er finest i verden?! Enda så lyse øyer jeg faktisk har! :-)


Jeg henter gladeligen baller assa! :-)




Jeg fann også en liten søledamm å kjøle meg ned i. Deilig.... :-)




Selma ville ikke bade i søla.. Hun er litt sær noen ganger..:-S


Så kast da pappa!!


Kjapp etter ballen..




..og tilbake igjen.. :-)




Jeg og Selma springer etter samme ball. Jeg får de som regel :-)




Her kommer vi! :-)








Selma kan også bære baller. Så vidt.. :-)




Hopp i skogen! :-)


Selma har løpetid.. Derfor hun er litt stor i tisserompa si.. :-)


Selma er faktisk ganske spretten når hun bare vil :-)


..snur i luften etter ballen..


..og kommer så fint tilbake med den :-)




Selma liker ikke så veldig å svømme, og ballen kom akkurat langt nok ut til at hun måtte ta noen svømmetak, så hun snudde uten ball.. Jeg kan ikke skjønne hvorfor hun ikke liker å svømme da.. :-S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine høstbilder:) Skal si familielikheten er stor:)
Ha en fin-fin høst videre.
Hilsen fra Janne og dyra

Anonym sa...

Det ligg ei utfordring til deg i bloggen min!