torsdag 11. september 2008

Jakttrening - hurra!! :-)

Igår var vi endelig på jakttrening igjen! :-)
Det er lenge siden sist, siden mamma har vært litt opptatt med andre ting. Men vet dere hva?!!! Vet dere hva vi fikk gjøre!?!? VI FIKK HENTE DUMMYENE I VANNET!!!!! :-)
Jeg som både elsker å bade og å svømme å hente ting i vannet!!:-) Dette var desidert den artigste treningen på lang tid assa!! :-)

Jeg var kjempeflink.
Hva annet kan man være når man får gjøre det man liker best.
Det eneste negative mamma sier om meg, er at jeg må slutte å tjuvstarte (hun holder meg i bånd sånn at jeg ikke får mulighet..) samt å pipe.. Man får tydeligvis ikke lage noen lyder når man er på jakt. Men jeg blir jo så ivrig da!:-) Klarer ikke å være stille:-) Her har vi ikke trent jakt på lenge, og når vi da trener, så får vi faktisk gjøre det i vann :-) Faktisk fikk jeg fare ut 2 ganger å hente dummyen til Shanti og siden hun ikke ville svømme å hente de.. Men jeg ville!! :-) Jeg synes det er kjempeartig jeg! :-)

Sku ønske vi kunne trene jakt hver dag jeg! :-)

Ingen kommentarer: