tirsdag 1. januar 2008

Godt Nytt År!! :-)

Nytt år - nye muligheter :-)
Igår var det nyttårsaften, og vi feiret den hjemme alene, kun meg, mamma og pappa.
Vi spiste god mat (svinefile m potet, grønnsaker og posesaus. Mamma som laget det, og pappa blir like imponert hver gang over hvor god sausen er.. :-S) og så på masse rakettfyring :-)

Først så fikk jeg bare se raketter fra stuevinduet. Men så når vi var ute å tisset på kvelden, så skjøt de og noen raketter, slik at da fikk jeg se de ordentlig! :-) De var kjempefine!! Mamma var litt redd for at jeg sku bli redd for de, men hvorfor sku jeg det? De så jo ikke akkurat farlige ut der de sprang ut i masse farger på himmelen.. Og jeg er jo ikke noe skuddredd. Det skytes jo så mye her på Setermoen uansett, at jeg bryr meg vel enda ikke noe om litt skudd :-)

Når klokka var litt før 2400 så gikk vi ut en til tur - jeg fikk være med da og :-) Da var det masse rakettter gitt!!! Overalt!!! Kjempefint!! Så måtte jeg inn en liten tur når det verste stod på (mamma sa at hun ikke turtes å presse det noe lenger i tilfelle jeg sku bli redd.. Redd?!? Pøh!!), og så fikk jeg komme ut litt på slutten igjen. Da trente vi litt og, litt på plass, sitt og ligg, og jeg fikk masse gode godterier og et griseøre :-) Awright!! :-) Nyttårsaften er nesten like bra som julaften assa!! :-)

Ingen kommentarer: