onsdag 31. oktober 2007

Halloween!


Mennesker er rare... Idag har det sprunget masse unger her for å få godteri. Den ene mer rar enn den andre.. Mamma sier at det idag er noe som kalles for halloween, og da skal man kle ut seg å knakke på dører til folk og si "knep eller knask". Benjamin og Maja har gått. Jeg fikk ikke være med. Det var ikke noe for hunder sa mamma. Men jeg vil jo og gå på besøk til folk å få godteri?!? Urettferdig!! Men mamma tok no et bilde av meg, Maja og Benjamin før de gikk ut, og hvis jeg skal være ærlig så er jeg glad at jeg slipper å se sånn ut assa... De så jo faktisk litt skumle ut! Jeg synes jo ikke det da, for jeg vet jo hvem de er egentlig. Men jeg vedder på at det var masse andre folk som ble kjemperedde når de såg dem! Og jeg fikk faktisk litt godteri jeg og når de kom igjen så :-) De hadde fått noen kjeks, og snille som de er så delte de dem med meg :-) Eller egentlig så var det mamma som delte de med meg etter at Benjamin og Maja hadde gått og lagt seg, og hun holdt på å rydde opp etter de. Men men. Hovedsaken er jo at jeg fikk noe jeg og da :-)
Happy halloweeeeeeeeeen!!

Ingen kommentarer: