søndag 21. oktober 2007

Jeg har vært på utstilling i Tromsø:)

I helgen har jeg vært på utstilling i Tromsø :-)
Jeg var kjempeflink sier mamma og pappa. Mamma stilte meg på lørdagen, da fikk jeg 1 pr og kom som nr 2 (av 3). Dommer var Siv Sandø, og kritikken var: Meget god type, god størrelse, god kjønnspreg, velskåret hode, god hals og skuldre, noe rak overarm. Kropp i utmerket kondisjon, velvinklet bakpart, noe kort kryss. Meget god pels og farge. Bevegelser effektive, trivelig gemytt.
Søndagen så fikk jeg gå med en jente som jeg ikke kjenner. Hun var veldig snill, fikk masse kos og godteri :-) Hun heter Benedicte ettellerannet. Det er hun som jeg står med på bildet over :-) Jeg fikk 1 pr og HP (og min første pokal!!), og kom som nr 3 (av 3). Er vi ikke flinke?? :-) Dommer på søndagen var Irene Krogstad, og kritikken var: Brun tispe, meget god type, godt hode og uttrykk, god hals. Mer tilbakelagte skuldre, godt velvinklet bak, god over og underlinje. God pels og farge. Bevegelser god fra siden. Trivelig.
Mamma fikk forresten en telefon fra en av de vi var på kurs i Bjerkvik i helgen. Han spurte om vi hadde lyst å være med på Rally Lydighets kurs 3-4 nov. Jeg vet ikke hva Rally Lydighet er for noe, men nå er vi ihvertfall på meldt :-) Det blir helt sikkert kjempegøy! Håper at hunde-Maja og kan være med. Hadde vært veldig artig å fått med seg noen fler av Barduhundene :-)


Ingen kommentarer: