fredag 29. juni 2007

På jobb..


Her ligger jeg å koser meg på jobben til mamma :)
Jeg ser egentlig litt forskrekket ut, men er ikke det. Venter jo bare på at de skal gå til lunsj snart.. Er fredag idag, og dermed vaffeldag!! Og her på mammas jobb er det mange som er flinke å huske på en stakkars hund som meg.. :) Bruker bestandig å få vaffler jeg og når de kommer tilbake :) En gang så prøvde jeg faktisk å være med på lunsj og (skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg ikke kan det, men de påstår at jeg må være igjen her, så jeg er no bare det), men det ble ikke så veldig populært. Jeg synes at det var et kjempetiltak, og spratt glad og happy omkring:) Men siden det rommet der maten serveres tydelig bare er for 2-beinte, så har jeg istedet fått i oppgave til å passe på plassen til mamma mens hun er borte. Det klarer jeg kjempefint! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, for et bilde... :)