fredag 6. februar 2009

Ut på tur - aldri sur!

Idag skal jeg og mamma på tur! Helt alene!! Med noe som kalles fly!!! Jeg vet ikke hva fly er, men det er sikkert greit. Mamma reiser ofte med fly, og hun synes i hvertfall det :-) Har fått et nytt bur i forbindelse med det, og det har jeg prøvd litt. Virker helt fint det :-) Vi skal visst nok på klikkertrenerkurs i Trondheim sier mamma. Skal kose oss hele helgen med trening og bo på hotell osv. Blir no godt å bare være sammen med mamma synes jeg! :-) Hun var jo borte omtrent hele forrige uka, så blir godt å få en helg sammen med henne :-)

Igår var vi å trente sammen med Gunn Anita. Vi trente litt stå under innkalling, men jeg er ikke helt trygg på hva mamma egentlig mener enda, så er ikke så artig synes jeg.. :-S Ene gangen så skal man komme i full fart - så skal man plutselig stoppe - så skal man komme i full fart igjen.. :-S Jeg gjorde no bare det sikre føre det usikre (dvs gikk ned i trav ca 5-7 m forran mamma i tilfelle hun plutselig sku si at jeg måtte stoppe igjen..), men det var tydeligvis ikke godt nok siden mamma da bare avbrøt det hele.. :-S Ja ja. Hvis hun klarer å bestemme seg for hvis jeg faktisk skal komme eller ikke, så skal jeg vel klare å holde tempoen!

Ingen kommentarer: