søndag 15. februar 2009

Bilder fra sørskogen

Igår var jeg, Selma, mamma og pappa og gikk oss en tur i sørskogen :-) Det var ganske kaldt der, så Selma frøs endel.. Dermed så ble det ikke den lange runden, men bare en tur på 40 min :-) Deilig uansett!! :-)


Vi gikk ganske seint på dagen - kl var vel ca 15 når vi gikk ut trur jeg - men det er faktisk lyst lenge nå! :-) Og mamma måtte ta noen bilder på sola i fjellet som bevis :-)


Mamma med frost i håret :-)




Deilig å være ute å springe litt assa!! :-)










Å rulle seg i snø er en av de beste tingene jeg vet..


Jentene på tur!! :-)




Selma holder varmen med å holde oppe tempoen :-)



Selma


Pappa og Selma


Pappa og Selma


Jeg og pappa :-)


Jeg venter i skogen..


Litt snøet blir man jo av og til av å vente.. Må jo snuse og se hvis jeg finner noe :-)




Mamma sku ta bilde av både meg og sola samtidig :-)


Hopper frem i skogen som et rådyr..


Jeg hørte noe!!?


Mammas pene jente :-)


Selma prøver å riste varmen i seg..








Og der var hun ristet ferdig! :-)


Selma frøs endel da - hun har ikke særlig med pels assa.. :-S og litt bæset er hun også som hele tiden går på 3 bein.. :-S Men pappa er no snill og bar henne en liten bit på slutten, og som takk så fikk han Selma-suss :-) Sikkert mye bedre enn de ulvesussene han skrøt sånn av her før jul..


Siste bilde før vi hopper inn i bilen :-)

2 kommentarer:

Iris sa...

herlige bilder. jeg anbefaler sokker til frostpinnen Selma i kulda. Ser godt hvor mye mer wilma fryser på bena nå, som går barbent, enn hva pelle gjør som bestandig har sokker eller sko.

Anonym sa...

Næmen se, mamman din kler jo hvitt hår ;-)