fredag 9. november 2007

Litt bilder fra Rally Lydighetskurset

Mamma har fått endel bilder fra rally lydighetskurset, og tenkte at hun sku legge de ut for å vise hvor flink jeg er :-) Noen bilder er litt uskarpe, men alle ser jo at jeg er kjempeflink!!
Her går vi en øvelse som kalles for 360 grader. Mamma snurrer rundt enten til høyre eller til venstre, og jeg følger etter så godt jeg kan.. :-)

Fin kontakt eller hva?!:-)

Her er Maja og Tone. Maja syntes at det var litt skummelt under konkurransen på søndagen, fordi det var en traktor som kjørte omkring på utsiden av ridehuset.. Men ellers så var hun akkurat like flink som meg! :-)


Fia er også superflink! Her gjør hun en av de vanskeligste øvelsene.. Sitt forran og høyre frem. Det er da man først skal måtte sitte forran mamma, og etterpå gå rundt henne før man endelig får godbiten. Jeg er i hardtrening, og trener hver morra :-)

Mira med sin eier Else var også på kurset. De var kjempeflinke!! Vann faktisk konkurransen på søndagen til og med! Vel fortjent! :-) Jeg var litt opptatt av å snuse spesielt på et hinder, men kom jo tross alt på en 3:e plass da! :-) . Mamma skjønner jo ikke helt da at det luktet veldig som om at noen hadde mistet endel godteri der, slik at jeg måtte jo bare sjekke det ut...



Jeg traff faktisk flere av mine kompiser fra når vi var på kurs i Sulitjelma :-) Her er Siko (han jeg delte rom med) og hans eier Harald.



Santo med eier Knut var også på Rally Lydighetskurs :-) Santo var veldig flink. Jeg synes at han er veldig pen jeg. Og grei. Jeg brukte å leke litt med han når vi var på kurset i somres :-)

Her er hele gjengen som var på kurs. De 2 mennene som ligger forran er instruktørene våre :-)


Jeg kom jo som sagt som nr 3 i konkurransen på søndagen, og her mottar mamma premien :-) Det var ikke en ordentlig konkurranse, men bare en liten treningskonkurranse. Og likevel var mamma nervøs som fy.. Skjerp deg sier jeg bare! Ikke rart at jeg måtte snuse og styre litt... :-)


Ingen kommentarer: