søndag 2. august 2009

Har vært å hilst på gudungene mine! :-)

Heter det gudunger egentlig? Hm.. Hørtes kanskje litt rart ut.. Men de var no i grunn litt søte, litt skumle og litt rare. Prøvde å vise de ballen og hva man sku gjøre med den, men de skjønte ikke noe av det.. Her er ihvertfall noen bilder :-) Tatt med mobilen så elendig kvalitet, men likevel.. Alle kan jo se at jeg er den perfekte gudmor! :-)


Først så må jeg jo hilse på hele hurven.. De lukter litt baby..


Her hilser jeg på Abby (svart) og Mino (brun). Majamor ligger å slapper av, glad over at noen andre passer på ungene litt :-)


Jeg hjelper Maja å passe på, slik at hun får litt fri. Lengst bort ligger Carlos å sover, så er det Max (den svarte i midten) og Mino (den brune). Man ser også rumpa til Filip (blå)som ligger breved mamma Maja, samt Abby (svart) som ligger helt inn til kassen.


Mino er samme farge som meg. Kanskje jeg får en som ser ut som han når jeg får valper?!?


Filip (blå) og Carlos (svart). Abby ligger og sover trygt mens gudmor Fanny passer på :-)


Jeg får en suss av Carlos :-) Carlos skal flytte sørover.. Synd, for mamma liker han best. Jeg synes no godt at han kunne ha flyttet til oss jeg! Men han får det helt sikkert fint på bondegård da :-)

Ingen kommentarer: