fredag 1. mai 2009

Kom mai du skjønne milde! :-)

Idag har jeg, Selma, Kalle, mamma, pappa, Benjamin og Maja samt en hel gjeng til vært å gått spor hele dagen!! Gu kor jeg koset meg!?! :-) Har gått 2 spor. Først et godbitsspor på ca 400m - der jeg måtte dra mamma gjennom hele sporet slik som vanlig.. :-S Og så et vanlig spor med 10 (!) pinner i, som var ca 300 m langt. Der gikk jeg ganske pent og pyntelig - kan ikke gå like fort når det plutselig ligger pinner overalt som jeg må finne og levere til mamma.. :-) Og helt på slutten, etter jeg funnet den siste pinnen, så var det en liten myr/vann hull som jeg kunne kose meg og plaske litt omkring i! Gjett hvor deilig det var da!?! Godt å få svalke av seg litt :-)

Her kommer ihvertfall noen bilder fra dagens første spor. Benjamin gikk bak meg og var fotograt :-)


Mamma er så treig når hun skal gjøre meg klar assa.. :-S

Sporstart.. Akkurat som om at jeg ikke viste det!?!


Her er det bare å gå som f.. sånn at man kommer fortest mulig frem :-) Mamma har fullt sjå med å bremse meg :-)

Mistet sporet en gang.. Leter over stokk og stein..

..leter..

..leter...

..og finner det igjen :-)

Fann selvfølgelig sporslutt :-)

.. men man blir litt sliten av å gå spor, så det er godt å ligge i buren å slappe litt av etterpå.. :-)

Ingen kommentarer: