mandag 18. mai 2009

17 mai - hurra!! :-)

Mamma er litt treig å skrive. No var det jo da 17 mai igår, men men.. :-S Bedre sent enn aldri har jeg hørt at det er noe som heter :-)

Igår var det knallvær (første 17 mai som mamma blitt solbrent!) og vi brukte dagen til å være ute å kose oss. Det inkluderte også i masse svømming og bading, hvilket jeg synes er kjempegøy! :-) No trur egentlig mamma at jeg har fått vannhale da men... Hva no det er for noe.. :-S Har aldri hatt det tidligere, men idag så kan jeg faktisk nesten ikke logre på halen ens enn gang!! :-( Når mamma kom hjem fra jobb så såg hun jo at ikke alt var som det sku (jeg såg visst nok ut som om at jeg hadde solgt smøret og mistet pengene sa hun.. Men jeg viste ikke at jeg hadde lov å selge smøret, så har ikke gjort det, og ikke hadde jeg vist hvor mye penger jeg sku ha for det uansett så.. :-S) og etterhvert så såg hun jo da at halen min faktisk bare henger ned. Og det tross for at jeg prøver å logre assa!! Dvs jeg har litt styr på den øverste delen av halen (ca 1 dm), men så henger den bare rett ned etterpå. Så mamma trur at jeg har fått vannhale, og at det nok berodde på at vannet igår var veldig kaldt mens temperaturen i luften var veldig varm, og at jeg pga det fikk det. Har jo badet i mye kaldere vann før uten å få det så.. Var sikkert den store temperaturforskjellen mener hun.. Ja ja. Blir sikkert bra etterhvert regner jeg med! :-)

Her er no noen bilder fra når vi koset oss ved og i vannet :-)












2 kommentarer:

Kira og Ken sa...

Å så fin dag dere hadde :-) Vi måtte bare være hjemme vi :-( Men deilig i det fine været da.

Kompis sa...

Kjipt me vannhale- d har æ å hatt en gang. Håpe du e frisk no :-)