fredag 2. januar 2009

Deilig med snø! :-)



Idag har jeg, Selma og Mamma vært å gått tur sammen med Thea, Maja og Tone. Mamma og Tone sku jo på liv og død ta masse bilder uten at jeg skjønner vitsen med det..:-S
Men det var no deilig å gå tur - jeg storkoser meg i snøen! :-)




Vakre Thea etter veien :-)


Jeg koser meg i snøen! :-)


Thea ser ut som en rev.. Bare litt feil farge :-)


Thea og Maja leker i snøen


Thea


Selma etter veien




Selma i snøen :-)


Selma leker med en liten kvist..


Maja blir veldig burstet med all snø i pelsen..


Maja i snøen med meg i bakgrunn :-)


Jeg og Thea leker med en pinne


Vakker i snøen :-)


Tru hvis Tone har noe godt i lomma si??


Snøet? Hvem?? Jeg?!?


Jeg med skjegg!! :-)


Jentene på tur. Selma, Thea, jeg og Maja.


Jeg og elsker å rulle meg i snøen. Thea synes at det er kjedelig og prøver å lekemed meg istedet..


Jeg og Maja leker :-)




Jeg liker å hente ball i snøen! :- )

Ingen kommentarer: