tirsdag 20. januar 2009

Mamma er så glad idag!

Ikke skjønner jeg hvorfor, men idag etter at pappa hadde hentet inn posten så ble mamma så kjempeglad.. Hun er litt rar til tider assa?! Tenk, sååå glad bare for å få et brev i posten du liksom.. :-S Men det var tydeligvis ikke hvilket som helst brev, uten det var prøvesvaren fra den der ekle blodprøven jeg tok her for et par uker siden.. Og jeg er herved klarert normal/clear/fri for prcd-PRA :-) Hurra!! :-) Tydeligvis.. ihvertfall iflg mamma :-)

Har også fått resultatene fra rabiesprøven, og nå er jeg klar til å dra til utlandet og! Den prøven må jeg si var mye bedre, for alle gutter mamma finner til meg er enten i Danmark eller Finland.. :-S Kan godt finne en ektemann selv jeg, men mamma mener at ikke hvem som helst duger. Pøh! Akkurat som om at jeg hadde valgt "hvem som helst"!! Jeg vet vel å velge mine kavalierer med omhu.. Har løpetid for tiden, så jeg er faktisk veldig flink til å sjekke ut hvilke pene gutter som har gått der vi går når vi er ute og går på tur.. Mamma derimot har jo ikke nese, så ikke skjønner jeg hvordan hun skal kunne velge ut den beste mannen til meg jeg da men.. :-S Blir vel sikkert bra tilslutt tenker jeg :-) Nå er det jo uansett ikke før til neste år jeg skal ha valper så.. Hun har jo god tid på seg å finne en mann til meg :-) (Hvis ikke jeg finner en selv først, hi hi..:-))

Ingen kommentarer: